Čas čítania: 2 min

Týchto podmienok sa musíte pridržiavať!

Zákon určuje, aby zákazník dostal pred odoslaním objednávky nasledujúce informácie:

  • Cena tovaru, služby vrátane DPH
  • Cena dopravy a iných poplatkovklient má právo vedieť celkovú sumu objednávok, vrátenie iných poplatkov (poplatky za platbu kartou alebo doručenie) pred samotným odoslaním zásielky.
  • Vlastnosti služby, tovaru – pri určitých typoch tovaru popis produktu podlieha prísnejším kritériám – potraviny. Pri výrobkoch z textilu uvádzate zloženie materiálu a pri obuvi doplníte údaje o materiáli, ktorý je použitý na hlavné časti obuvi.
  • Presná adresa, na ktorej môže zákazník uplatňovať reklamáciu.
  • Údaje o podnikateľovi – obchodné meno, sídlo podnikania, právnu normu, ak ide o právnickú osobu, IČO, DIČ, označenie registra a číslo zápisu, telefónne číslo, mailovú adresu a adresu, kde zákazník môže uplatňovať reklamáciu.
  • Informovanie klienta o tom, aká bude výška nákladov, ak odstúpi od zmluvy spoločne s nákladmi na vrátenie tovaru. Majte to na pamäti, pretože ak tak neurobíte, klient vám tieto náklady nemusí uhradiť.
  • Dodacie, platobné podmienky
  • Informácia o práve spotrebiteľa o odstúpení od zmluvy bez akéhokoľvek dôvodu, lehote a samotnom postupe pri vrátení tovaru.
  • Informácia o tom, v akej situácii klient nemôže odstúpiť od zmluvy a kedy toto právo stráca
  • Informácia o platbe vopred
  • Informácie o dostupnosti produktu. Zákazníka musíte oboznámiť s rôznymi obmedzeniami pri dodaní tovaru. Majiteľ e-shopu musí vedieť, kedy bude produkt dostupný, za aký dlhý čas bude odoslaný. Ak je produkt vypredaný, je povinnosťou zverejniť informáciu o jeho nedostupnosti.
  • Predávajúci nesie zodpovednosť za akékoľvek vady produktu či služby
  • Informácia o prísnejších podmienkach záruky 
  • Zákazník je povinný zaplatiť požadovanú cenu za vytvorenú objednávku. Urobte tak pri úprave tlačidla – odoslať objednávku v nákupnom košíku na odoslať objednávku s povinnosťou platby. Inak zákazník tovar neprevezme a nezaplatí.
  • Informácie o ochrane osobných údajov 
  • Informovať klienta o iných alternatívach ako riešiť možné spory. Klienta musíte informovať o tejto možnosti pomocou systému alternatívneho riešenia možného sporu, spoločne s odkazom na túto platformu.
Potrebujete pomoc?