Naše služby.
Povinnosti
Ponúkame vám širokú škálu služieb.
- určiť zodpovednú osobu, ktorá plní úlohy zamestnávateľa v súlade so zákonom.
- sprístupniť informácie o vnútornom systéme preverovania oznámení.
- zverejniť označenie zodpovednej osoby a spôsoby podávania oznámení pre všetkých zamestnancov.
- zabezpečiť, aby aspoň jeden zo spôsobov podávania oznámení bol prístupný nepretržite.
- prijať a preveriť každé oznámenie do 90 dní od jeho prijatia.
- zachovať mlčanlivosť o totožnosti oznamovateľa.
- oznámiť oznamovateľovi výsledok preverenia oznámenia a opatrenia, ak sa prijali, a to do 10 dní od preverenia.
- vydať vnútorný predpis, v ktorom určí podrobnosti o podávaní, preverovaní oznámení a oprávneniach zodpovednej osoby.
- zevidovať oznámenia.
- oboznámiť oznamovateľa s výsledkom preverenia jeho oznámenia a spracovaní osobných údajov uvedených v oznámení.
- najmenej počas 3 rokov odo dňa doručenia oznámenia viesť evidenciu oznámení.
- prijať vhodné technické a organizačné opatrenia na zabezpečenie a preukázanie toho, že vnútorný systém preverovania oznámení sa vykonáva v súlade s týmto zákonom.
Dôvera rastúcich spoločností na spracovanie GDPR a BOZP:
Aké hrozia pokuty?
V prípade nesplnenia povinností v zmysle Zákona č. 54/2019 Z. z. o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov môže byť povinnej osobe – podnikateľovi uložená pokuta až do výšky 20 000 EUR.
Výhody od Webpomoc.
Porovnajte si výhody a nevýhody pri zvolení správneho dodávateľa služieb GDPR alebo BOZP.
Viac ako 10 ročné skúsenosti na trhu (overiť na finstate)
Naše projekty majú vždy viac ako 200 strán relevantného obsahu
Prešli sme si už niekoľkými kontrolami od orgánov
Máme bohaté referencie od renomovaných klientov na slovenskom trhu
Neboli udelené pokuty po našej práci
Takmer nonstop dostupnosť telefonicky aj emailom zvyčajne do 24 hodín
Možnosť expresného vypracovania podkladov ak je potreba
Neodstupujeme od zákazky ani pri prípadných problémoch
Bezplatný servis aj dlho po dodaní podkladov v rámci možností archivácie
Konkurencia.
Overte si koľko má váš dodávateľ praxe (overiť na finstate)
Pozor na vzorové šablóny, nemusia spĺňať podmienky úradov
Spýtajte sa aj na prax pri kontrolách a úspešnosť
Pozrite sa bližšie na portfólio predchádzajúcich zákazníkov dodávateľa
Ak boli kontroly, tak ako dopadli?
Zistite si či dodávateľ komunikuje a ako rýchlo vie reagovať pri prípadných problémoch
Ako je to s trvaním dodania podkladov pre vašu firmu
Ak vzniknú problémy nad rámec, aká je reakcia dodávateľa
Aké a či sú poplatky za znovuvydanie projektov alebo smerníc