Naše služby.

Povinnosti

Ponúkame vám širokú škálu služieb.

  • určiť zodpovednú osobu, ktorá plní úlohy zamestnávateľa v súlade so zákonom.
  • sprístupniť informácie o vnútornom systéme preverovania oznámení.
  • zverejniť označenie zodpovednej osoby a spôsoby podávania oznámení pre všetkých zamestnancov.
  • zabezpečiť, aby aspoň jeden zo spôsobov podávania oznámení bol prístupný nepretržite.
  • prijať a preveriť každé oznámenie do 90 dní od jeho prijatia.
  • zachovať mlčanlivosť o totožnosti oznamovateľa.
  • oznámiť oznamovateľovi výsledok preverenia oznámenia a opatrenia, ak sa prijali, a to do 10 dní od preverenia.
  • vydať vnútorný predpis, v ktorom určí podrobnosti o podávaní, preverovaní oznámení a oprávneniach zodpovednej osoby.
  • zevidovať oznámenia.
  • oboznámiť oznamovateľa s výsledkom preverenia jeho oznámenia a spracovaní osobných údajov uvedených v oznámení.
  • najmenej počas 3 rokov odo dňa doručenia oznámenia viesť evidenciu oznámení.
  • prijať vhodné technické a organizačné opatrenia na zabezpečenie a preukázanie toho, že vnútorný systém preverovania oznámení sa vykonáva v súlade s týmto zákonom.
Dôvera rastúcich spoločností na Slovensku aj vo svete:
logo-miss-slovensko-retina
tui raiffeisen
man logo
fix servis logo
jj darboven logo

Aké hrozia pokuty?

V prípade nesplnenia povinností v zmysle Zákona č. 54/2019 Z. z. o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov môže byť povinnej osobe – podnikateľovi uložená pokuta až do výšky 20 000 EUR.

Výhody od Webpomoc.

Porovnajte si výhody a nevýhody pri zvolení správneho dodávateľa služieb.

webpomoc normal gdpr
  • Viac ako 10 ročné skúsenosti na trhu (overiť na finstate)

  • Naše projekty majú vždy viac ako 200 strán relevantného obsahu

  • Prešli sme si už niekoľkými kontrolami od orgánov

  • Máme bohaté referencie od renomovaných klientov na slovenskom trhu

  • Neboli udelené pokuty po našej práci

  • Takmer nonstop dostupnosť telefonicky aj emailom zvyčajne do 24 hodín

  • Možnosť expresného vypracovania podkladov ak je potreba

  • Neodstupujeme od zákazky ani pri prípadných problémoch

  • Bezplatný servis aj dlho po dodaní podkladov v rámci možností archivácie

Konkurencia

  • Overte si koľko má váš dodávateľ praxe (overiť na finstate)

  • Pozor na vzorové šablóny, nemusia spĺňať podmienky úradov

  • Spýtajte sa aj na prax pri kontrolách a úspešnosť

  • Pozrite sa bližšie na portfólio predchádzajúcich zákazníkov dodávateľa

  • Ak boli kontroly, tak ako dopadli?

  • Zistite si či dodávateľ komunikuje a ako rýchlo vie reagovať pri prípadných problémoch

  • Ako je to s trvaním dodania podkladov pre vašu firmu

  • Ak vzniknú problémy nad rámec, aká je reakcia dodávateľa

  • Aké a či sú poplatky za znovuvydanie projektov alebo smerníc

Bezplatná konzultácia.

Meno alebo ID subjektu